Beste iedereen,CatholicosThomas

Op zaterdag 20 oktober en zondag 21 oktober 2012 brengt Zijne Zaligheid de Maferyono (Katholikos) Mor Baselios Tuma I, Z.E. Theophilos Kuriakose en Z.E. Polycarpus Augin Aydin een bezoek aan de Syrisch-orthodoxe kerken in Amsterdam.

Zaterdag 20 oktober vindt er een speciale heilige mis plaats voor jongeren waarin Zijne Zaligheid aanwezig zal zijn. Alle Syrisch-orthodoxe jongeren zijn van harte uitgenodigd vanaf 13:00 uur in de Moeder Godskerk. Na de mis heeft iedereen de gelegenheid om kennis te maken met de Maferyono en om van zijn aanwezigheid te genieten. Aansluitend na de kennismaking is eenieder uitgenodigd om in de kerk van Mor Sharbil het avondgebed te vieren.

Zondag 21 oktober vangt de heilige mis aan om 8:30 uur in de Moeder Godskerk, waarin Zijne Zaligheid hoofdcelebrant zal zijn. Iedereen, jong en oud, is van harte welkom. Na de heilige mis is iedereen uitgenodigd in Rhone Partycentre om samen met Zijne Zaligheid en de bischoppen te ontbijten.

Wij hopen jullie op zaterdag 20 oktober en zondag 21 oktober te zien om samen een gezegende dag door te brengen.

Gods zegen!