appiconDe Bijbel is het heilige boek voor alle christelijke gelovigen. Iedereen doet er goed aan de Bijbel, in wat voor taal dan ook, te lezen. De Syrisch-orthodoxe Kerk streeft ernaar het Woord van God bij iedereen te verkondigen. Dit wilt de Kerk tevens doen in haar eigen taal, het Syrisch-Aramees. De Syrische bijbelse vertaling, de Peshitta is al eeuwenlang de standaardbijbel van alle Syrischsprekende kerken. De Syrisch-orthodoxe Kerk maakt het nu mogelijk om de Peshitta dagelijks bij je te dragen door middel van een app.

De Kerk moedigt iedereen aan deze app te downloaden, maar vooral ook om de Peshitta te lezen. De Peshitta is immers in een taal geschreven dat het dichtst staat bij de oorspronkelijke taal van onze Heer Jezus.

De app is te downloaden voor de iPhone en de iPad via deze link.

Binnenkort zal er ook een Androidversie van de app verschijnen.

Wij ontvangen graag jouw feedback over de app. Heb je vragen, opmerkingen of tips, mail dan naar abuna dayroyo Saliba Antonios via saliba-antonios@live.nl en laat je mening horen.