Beste jongeren van de Syrisch-orthodoxe Kerk in Nederland,

Net als vorig jaar wordt onder leiding van het Syrisch Orthodox Jongerenplatform (SOJP), ook dit jaar een Kerstviering georganiseerd in het Mor Efrem Klooster te Glane. Vele jongeren hebben vorig jaar al deelgenomen aan deze viering. De uitnodiging gaat dit jaar uit naar alle jongeren van de Syrisch Orthodoxe Kerk in Nederland. Dus niet alleen direct aan de shamoshe of shameshyothe.

Heb jij een mooie stem, bespeel je een instrument, of kun je een andere toegevoegde waarde leveren, dan nodigt het SOJP jou graag uit om deel te nemen aan de organisatie van de komende Kerstviering 2011!

Denk daarbij aan:

• deelnemen aan een koor (Kthobonoyo kunnen lezen is een must),
  • het koor muzikaal begeleiden (instrument),
  • acteren,
  • of backstage helpen.

Voor deelname wordt er van je verwacht dat je op alle oefeningen aanwezig bent. De data hiervoor zullen nog volgen. Wil je deelnemen aan de organisatie, stuur ons dan een e-mail naar het volgende e-mailadres: sojp@morephrem.com of neem contact met ons op via 06-14929144

Aanmelden kan tot en met 7 november aanstaande, voor 17.00u! Vermeld daarbij je:

• naam,
  • telefoonnummer,
  • naam parochie,
  • jouw toegevoegde waarde!

Bij een te hoog aantal aanmeldingen, zal er een selectie genomen worden. Graag vernemen wij van jou waar je interesse naar uitgaat. Nadere informatie over de Kerstviering in haar algemeenheid zal nog volgen via facebook en e-mail.

Moge God jullie zegenen,

Het SOJP

PS: Graag horen wij ook jullie kijk en mening hierop. Mocht je ideeën, wensen of kritiek hebben, dan vernemen wij deze uiteraard graag.